Általános Szerződési Feltételek
I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. A TOVÁBBKÉPZÉSEK SZERVEZŐI (SZERVEZŐK):
Szolgáltató neve: | Almásy Mozgásakadémia Kft. |
Felnőttképzési nyilvántartási száma: | B/2020/001153 |
Székhelye és postai címe: | 2151 Fót, Tanács József utca 32. |
Nyilvántartó hatóság/bíróság: | Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága |
Cégjegyzékszáma: | 13-09-223887 |
Adószáma: | 28755098-2-13 |
Képviselő: | Almásy Csilla ügyvezető |
E-mail címe: | oktatas@mozgasakademia.hu |
Telefonszáma, fax: | + 36 30 361-7524 |
Panaszkezelés helye és elérhetőségei, ideje: | oktatas@mozgasakademia.hu |
Tárhely szolgáltató neve, székhelye, e-mail címe: | GTS Szerver Hotel Budapest XI. ker., Hauszmann Alajos u. 3/A, hosting@gts.hu |
Az alábbi általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Almásy Mozgásakadémia által szervezett továbbképzések, tanfolyamok részvételi feltételeit tartalmazzák. A tanfolyamokon részt venni kívánók a jelen honlapon, az adott tanfolyam leírása mellett található Jelentkezési lap hiánytalan kitöltésével és elküldésével jelezhetik részvételi szándékukat. A Jelentkezési lap kizárólag a jelen ÁSZF tartalmának ismeretében és elfogadásával küldhető meg az elektronikus rendszeren keresztül.
2. JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK
Képzéseinkre jelentkezni kizárólag a honlapon keresztül, az adott képzés ismertetőjénél található Jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A Jelentkezési lap csak abban az esetben küldhető el, ha minden csillaggal jelzett mező kitöltésre kerül, különös tekintettel a tanfolyam kiválasztására (felül) és az Általános Szerződési feltételek elfogadására (alul). Ha bármely mező nem kerül kitöltésre, az elektronikus rendszer nem engedi elküldeni a Jelentkezési lapot.
A helyesen kitöltött Jelentkezési lap elküldését követően AZONNAL megjelenik a képernyőn az elküldést igazoló rövid üzenet, majd oktatásszervezőnk 5 munkanapon belül megküldi a személyre szóló visszaigazolást a további teendőkről és információkról.
Az előjelentkezés küldése semmilyen kötelezettséggel nem jár egyik fél részéről sem. Előjelentkezés esetén a későbbiekben kiírt kurzusok időpontjáról e-mailben értesítjük az érdeklődőket, de ez további kötelezettséget nem jelent. Az előjelentkezés nem jelenti a képzésre való automatikus bekerülést.
Bizonyos képzéseink tekintetében fenntartjuk a jogot, hogy szakmai összeférhetetlenségre való tekintettel visszautasítsuk a jelentkezést. Erről privát levélben tájékoztatjuk az érintetteket.
3. SZERZŐDÉS
A Jelentkezési lapra küldött visszaigazoló e-mail a jelentkező ajánlatának elfogadása, mellyel a szerződés – a jelen ÁSZF, valamint a Jelentkezési lap és a visszaigazolás tartalma szerint – létrejön a jelentkező és a szervező között. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, iskolánk azt iktatja, így a szerződés megkötését követően hozzáférhető lesz. A szerződés nyelve magyar. Iskolánk nem veti magát alá magatartási kódex rendelkezéseinek.
4. TANFOLYAMOKON VALÓ RÉSZVÉTELI DÍJAK
Az egyes tanfolyamok/továbbképzések díja a honlapon, a tanfolyamok részletes leírásai alatt láthatóak. A honlapon megjelölt részvételi díjak – ha nincs külön jelölve – az általános forgalmi adó összegét már magukban foglalják.
5. RÉSZVÉTELI DÍJ FIZETÉSI FELTÉTELEK
Helyet biztosítani az adott tanfoyamra kizárólag akkor áll módunkban, ha a jelentkező legalább a foglaló vagy a teljes részvételi díj összegét megfizeti és az összeg jóváírása az előre megadott fizetési határidőig megtörténik. A jelentkezés elfogadását követően megküldött visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk a jelentkezőket a fizetés módjáról.
A foglaló BEÉRKEZÉSÉNEK határideje: a visszaigazolás megküldésétől számított 5 munkanap. Amennyiben a képzés kezdő időpontja ezen határidőn belülre esik, az előbbinél rövidebb határidőt adunk meg, melyről tájékoztatjuk a jelentkezőt a visszaigazolásban.
A beérkező foglalóról 5 munkanapon belül visszaigazolást küldünk. Kizárólag költségmentes utalásokat fogadunk. Amennyiben a foglaló/részvételi díj számlánkra történő utalása számunkra kezelési költséggel jár, azt a tanfolyam első napján, a helyszínen kérjük rendezni.
Amennyiben a visszaigazolásban szereplő határidőig a foglaló nem érkezik be, a jelentkező azonnal törlésre kerül, külön értesítés nélkül. Ezt követően a foglaló fizetésére abban az esetben van lehetőség, amennyiben van még szabad hely az adott képzésre.
A fennmaradó díj befizetése a képzés első napján készpénzben a képzés helyszínén történik. Amennyiben utalni kívánja a fennmaradó részt is, annak a képzés első napját megelőző napig be kell érkeznie számlánkra. Utólag utalást nem fogadunk el!
6. SZÁMLÁZÁS
Amennyiben a foglaló (vagy teljes összeg) befizetéséhez előre kiállított számla szükséges, ezt kérjük, hogy a számlázási és postázási adatok e-mailben történő megküldésével, a jelentkezés visszaigazolását követő 1 munkanapon belül, AZONNAL jelezzék számunkra. Ez esetben a fizetés a számla kiküldését követően esedékes. Minden ellenkező esetben a számla utólag kerül kiállításra, de ez esetben is kérjük a számlázási adatokat megküldeni e-mailben.
FIGYELEM!
Átutalásos számlát kizárólag a banki utaló nevére állítunk ki! Ettől eltérni nincs lehetőségünk!
Amennyiben nem kapunk számlázási adatokat, fiktív adatokra állítjuk ki a számlát. Visszamenőleg nem áll módunkban másik számlát kiállítani.
7. KÉPZÉS ELMARADÁSA
Amennyiben a tanfolyam a szervezők érdekkörében felmerült bármely ok miatt, vagy elegendő résztvevő hiányában a meghirdetés ellenére elmarad, arról legkésőbb 24 órával a képzés megkezdése előtt értesítjük a résztvevőket (e-mailben, telefonon). Ebben az esetben a befizetett foglalót/részvételi díjat a képzés elmaradásáról szóló értesítés megküldését követő 10 napon belül, a jelentkező által igénybevett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza, vagy amennyiben azt a jelentkező kéri, az összeg átvihető más, illetve később megtartandó képzésre is.
8. FELMONDÁSI/ELÁLLÁSI FELTÉTELEK
Felmondást kizárólag írásban, e-mail útján fogadunk el.
Jelentkező a felmondási/elállási jogát – a befizetett összeg visszatérítésével vagy más képzésre való átvitelével – kizárólag a szerződéskötéstől számított 14 napon belül gyakorolhatja azzal, hogy a felmondás/elállás napja nem lehet a képzés megkezdése előtti 10 munkanapon belüli. Jelentkező tudomásul veszi és elfogadja, hogy a 10 munkanapon belüli felmondás/elállás esetén a jelentkező által befizetett összeg nem kerül visszatérítésre és nem vihető át más képzésre, tekintettel arra, hogy ez esetben a képzés átszervezése az iskola számára súlyos nehézségeket, többek között anyagi károkat okozhat vagy akár lehetetlenné teszi az átszervezést.
Betegség esetén kizárólag orvosi igazolással fogadunk el felmondást, ebben ez esetben az összeget átvisszük más vagy későbbi képzésre.
Azoknak, akik az adott képzésen értesítés és lemondás nélkül nem jelentek meg, a jövőben nem tudunk helyet biztosítani képzéseinken. Erről külön értesítést nem küldünk.
9. RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Az Almásy Mozgásakadémia képzéseink kizárólag államilag elismert végzettséggel rendelkező sport- és/vagy egészségügyi szakemberek, testnevelők vehetnek részt. Államilag elismert képesítés a szakmailag releváns (mozgásprogram vezetésére jogosító) felsőfokú vagy OKJ-s végzettség. Ennek meglétéről az iskolánkhoz történő első jelentkezéskor a bizonyítvány másolatának megküldésével győződünk meg. A bizonyítvány másolatának megküldését az oktatásszervező a jelentkezést követően e-mailben kéri. Érvényes vagy nem releváns bizonyítvány hiányában a jelentkező nem vehet részt képzéseinken.
Az Almásy Mozgásakadémia vezetője fenntartja a jogot, hogy a bemutatott, végzettséget igazoló dokumentum alapján önállóan mérlegeljen a jelentkező fogadásáról.
A képzésen kizárólag az vehet részt, aki a képzés első napján a teljes fizetési kötelezettségének eleget tett.
A képzésekről maximum a teljes képzési idő 10%-ának megfelelő hiányzás megengedett. Ezen felüli hiányzás esetén a hallgató vizsgára nem bocsátható és oklevélre sem jogosult. Egy következő képzésen a kiesett idő pótolható külön térítés ellenében, melynek díjáról a hiányzás mértékének és a képzés teljes díjának függvényében, egyedi mérlegelés alapján dönt az iskola, melyről a jelentkezőt tájékoztatja.
A képzésen és a képzésen zajló gyakorlati foglalkozásokon minden jelentkező saját felelősségére vesz részt.
10. HELYSZÍN, IDŐTARTAM
A képzések helyszínei és napi időrendjei tájékoztató jelleggel a honlapon, az adott képzés ismertetőjénél fel vannak tüntetve. A végleges helyszínről és időbeosztásról azonban a képzés megkezdése előtti 10 munkanapon belül kiküldött tájékoztató levélben értesítjük a hallgatókat.
11. VIZSGAFELTÉTELEK
Amennyiben a képzés vizsgával zárul, az azon való részvétel díja a képzés díjában benne foglaltatik.
Ez azonban csak a képzést követően meghirdetett vizsgaidőpont(ok)ra vonatkozik. A vizsgaidőpont lemondása vagy sikertelen vizsga ismétlése esetén későbbi vizsgázásra 2000 Ft pótdíj fizetése ellenében van lehetőség, melyet a vizsga napján kell készpénzben rendezni.
12. OKLEVÉL
Képzéseinkről minden esetben oklevelet állítunk ki a Jelentkezési lapon megadott névre.
Amennyiben a képzés vizsgával zárul, oklevelet kizárólag a sikeres vizsgát tett hallgatók kapnak.
Az oklevél 1 példányának díja a képzés díjában benne foglaltatik. Minden további másolat, fordítás díja: 500 Ft/oklevél. Fordítást kizárólag angol nyelven állítunk ki.
Másolat vagy fordítás bármikor igényelhető.
13. ISMÉTLÉS
Hallgatóink ismétlés céllal részt vehetnek olyan képzésen, melyen egyszer már részt vettek (vizsgától függetlenül). Ennek részvételi díja az aktuális képzési díj 50%-a.
Amennyiben a képzés teltházas (maximális létszámú), az oktató mérlegelésén múlik, hogy fogad-e ismétlőt és milyen feltételekkel.
14. FÉNYKÉPEK, FELVÉTELEK KÉSZÍTÉSE
Képzéseinken az ott folyó munkáról képeket, felvételeket készítünk. A jelentkezéssel minden hallgató egyúttal hozzájárul ezen felvételek készítéséhez és promóciós céllal történő felhasználásához.
A hallgatók csak az oktató engedélyével és az általa meghatározott módon készíthetnek felvételeket a képzéseken, és azokat nyilvánosan nem használhatják fel, csak kizárólag egymás között, zárt-titkos csoportokban vagy nem listázott formában tehetik fel az internetre.
15. KAPCSOLATTARTÁS
A képzésekkel kapcsolatosan kizárólag e-mailben történő kommunikációt fogadunk el az adatoknál megadott e-mail címen.
16. SZELLEMI TULAJDONJOGOK
A honlapon és a képzési jegyzetekben található tartalmak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, képet, szöveget, videót) szerzői jogvédelem alatt állnak, melynek jogosultjai a szervezők. A honlapon és a képzései jegyzetekben található bármely szerzői jog alá tartozó tartalmak bármilyen, különösen kereskedelmi céllal történő sokszorosításához, terjesztéséhez, felhasználáshoz, megváltoztatásához a szervezők előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása szükséges. A honlapon és képzési anyagokban található minden védjegy védjegyjogi oltalom alatt áll.
17. PANASZÜGYINTÉZÉS
A jelentkező a szervezők szolgáltatásával, tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a fent megadott panaszkezelési elérhetőségein terjesztheti elő: oktatas@mozgasakademia.hu
A szóbeli panaszt a szervezők azonnal kivizsgálják és szükség szerint orvosolják, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a jelentkező a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a szervezők a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjukról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesznek fel, és annak egy másolati példányát
– személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a jelentkezőnek átadják,
– telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a jelentkezőnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldik, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a szervezők kötelezően egyedi azonosítószámmal látják el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a szervezők a jelentkezővel kötelesek közölni. A szervezők az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül kötelesek megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a jelentkezőhöz eljusson. Ha a panaszt a jelentkező elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szervezők kötelesek öt évig megőrizni.
18. EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben a szervezők és a jelentkező között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a szervezővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a jelentkező számára:
– Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál (http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579)
Amennyiben jelentkező fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
– Békéltető testület:
A szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a jelentkező eljárást kezdeményezhet a szervező székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél (http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek).
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
– Bírósági eljárás:
Jelentkező jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. A TOVÁBBKÉPZÉSEK SZERVEZŐI (SZERVEZŐK):
Szolgáltató neve: | Almásy Csilla egyéni vállalkozó |
Felnőttképzési nyilvántartási száma: |
B/2020/000728
|
Székhelye és postai címe: | 2151 Fót, Tanács József utca 32. |
Nyilvántartó hatóság/bíróság: | Budapest Főváros IV. Kerületi Kormányhivatal |
Nyilvántartási száma/Cégjegyzékszáma: | 33950483 |
Adószáma: | 66329181-1-41 |
E-mail címe: | oktatas@mozgasakademia.hu |
Telefonszáma, fax: | + 36 30 361-7524 |
Panaszkezelés helye és elérhetőségei, ideje: | oktatas@mozgasakademia.hu |
Tárhely szolgáltató neve, székhelye, e-mail címe: | GTS Szerver Hotel Budapest XI. ker., Hauszmann Alajos u. 3/A, hosting@gts.hu |
Az alábbi általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Almásy Mozgásakadémia által szervezett továbbképzések, tanfolyamok részvételi feltételeit tartalmazzák. A tanfolyamokon részt venni kívánók a jelen honlapon, az adott tanfolyam leírása mellett található Jelentkezési lap hiánytalan kitöltésével és elküldésével jelezhetik részvételi szándékukat. A Jelentkezési lap kizárólag a jelen ÁSZF tartalmának ismeretében és elfogadásával küldhető meg az elektronikus rendszeren keresztül.
2. JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK
Képzéseinkre jelentkezni kizárólag a honlapon keresztül, az adott képzés ismertetőjénél található Jelentkezési lap kitöltésével lehetséges. A Jelentkezési lap csak abban az esetben küldhető el, ha minden csillaggal jelzett mező kitöltésre kerül, különös tekintettel a tanfolyam kiválasztására (felül) és az Általános Szerződési feltételek elfogadására (alul). Ha bármely mező nem kerül kitöltésre, az elektronikus rendszer nem engedi elküldeni a Jelentkezési lapot.
A helyesen kitöltött Jelentkezési lap elküldését követően AZONNAL megjelenik a képernyőn az elküldést igazoló rövid üzenet, majd oktatásszervezőnk 5 munkanapon belül megküldi a személyre szóló visszaigazolást a további teendőkről és információkról.
Az előjelentkezés küldése semmilyen kötelezettséggel nem jár egyik fél részéről sem. Előjelentkezés esetén a későbbiekben kiírt kurzusok időpontjáról e-mailben értesítjük az érdeklődőket, de ez további kötelezettséget nem jelent. Az előjelentkezés nem jelenti a képzésre való automatikus bekerülést.
Bizonyos képzéseink tekintetében fenntartjuk a jogot, hogy szakmai összeférhetetlenségre való tekintettel visszautasítsuk a jelentkezést. Erről privát levélben tájékoztatjuk az érintetteket.
3. SZERZŐDÉS
A Jelentkezési lapra küldött visszaigazoló e-mail a jelentkező ajánlatának elfogadása, mellyel a szerződés – a jelen ÁSZF, valamint a Jelentkezési lap és a visszaigazolás tartalma szerint – létrejön a jelentkező és a szervező között. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, iskolánk azt iktatja, így a szerződés megkötését követően hozzáférhető lesz. A szerződés nyelve magyar. Iskolánk nem veti magát alá magatartási kódex rendelkezéseinek.
4. TANFOLYAMOKON VALÓ RÉSZVÉTELI DÍJAK
Az egyes tanfolyamok/továbbképzések díja a honlapon, a tanfolyamok részletes leírásai alatt láthatóak. A honlapon megjelölt részvételi díjak – ha nincs külön jelölve – az általános forgalmi adó összegét már magukban foglalják.
5. RÉSZVÉTELI DÍJ FIZETÉSI FELTÉTELEK
Helyet biztosítani az adott tanfoyamra kizárólag akkor áll módunkban, ha a jelentkező legalább a foglaló vagy a teljes részvételi díj összegét megfizeti és az összeg jóváírása az előre megadott fizetési határidőig megtörténik. A jelentkezés elfogadását követően megküldött visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk a jelentkezőket a fizetés módjáról.
A foglaló BEÉRKEZÉSÉNEK határideje: a visszaigazolás megküldésétől számított 5 munkanap. Amennyiben a képzés kezdő időpontja ezen határidőn belülre esik, az előbbinél rövidebb határidőt adunk meg, melyről tájékoztatjuk a jelentkezőt a visszaigazolásban.
A beérkező foglalóról 5 munkanapon belül visszaigazolást küldünk. Kizárólag költségmentes utalásokat fogadunk. Amennyiben a foglaló/részvételi díj számlánkra történő utalása számunkra kezelési költséggel jár, azt a tanfolyam első napján, a helyszínen kérjük rendezni.
Amennyiben a visszaigazolásban szereplő határidőig a foglaló nem érkezik be, a jelentkező azonnal törlésre kerül, külön értesítés nélkül. Ezt követően a foglaló fizetésére abban az esetben van lehetőség, amennyiben van még szabad hely az adott képzésre.
A fennmaradó díj befizetése a képzés első napján készpénzben a képzés helyszínén történik. Amennyiben utalni kívánja a fennmaradó részt is, annak a képzés első napját megelőző napig be kell érkeznie számlánkra. Utólag utalást nem fogadunk el!
6. SZÁMLÁZÁS
Amennyiben a foglaló (vagy teljes összeg) befizetéséhez előre kiállított számla szükséges, ezt kérjük, hogy a számlázási és postázási adatok e-mailben történő megküldésével, a jelentkezés visszaigazolását követő 1 munkanapon belül, AZONNAL jelezzék számunkra. Ez esetben a fizetés a számla kiküldését követően esedékes. Minden ellenkező esetben a számla utólag kerül kiállításra, de ez esetben is kérjük a számlázási adatokat megküldeni e-mailben.
FIGYELEM!
Átutalásos számlát kizárólag a banki utaló nevére állítunk ki! Ettől eltérni nincs lehetőségünk!
Amennyiben nem kapunk számlázási adatokat, fiktív adatokra állítjuk ki a számlát. Visszamenőleg nem áll módunkban másik számlát kiállítani.
7. KÉPZÉS ELMARADÁSA
Amennyiben a tanfolyam a szervezők érdekkörében felmerült bármely ok miatt, vagy elegendő résztvevő hiányában a meghirdetés ellenére elmarad, arról legkésőbb 24 órával a képzés megkezdése előtt értesítjük a résztvevőket (e-mailben, telefonon). Ebben az esetben a befizetett foglalót/részvételi díjat a képzés elmaradásáról szóló értesítés megküldését követő 10 napon belül, a jelentkező által igénybevett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza, vagy amennyiben azt a jelentkező kéri, az összeg átvihető más, illetve később megtartandó képzésre is.
8. FELMONDÁSI/ELÁLLÁSI FELTÉTELEK
Felmondást kizárólag írásban, e-mail útján fogadunk el.
Jelentkező a felmondási/elállási jogát – a befizetett összeg visszatérítésével vagy más képzésre való átvitelével – kizárólag a szerződéskötéstől számított 14 napon belül gyakorolhatja azzal, hogy a felmondás/elállás napja nem lehet a képzés megkezdése előtti 10 munkanapon belüli. Jelentkező tudomásul veszi és elfogadja, hogy a 10 munkanapon belüli felmondás/elállás esetén a jelentkező által befizetett összeg nem kerül visszatérítésre és nem vihető át más képzésre, tekintettel arra, hogy ez esetben a képzés átszervezése az iskola számára súlyos nehézségeket, többek között anyagi károkat okozhat vagy akár lehetetlenné teszi az átszervezést.
Betegség esetén kizárólag orvosi igazolással fogadunk el felmondást, ebben ez esetben az összeget átvisszük más vagy későbbi képzésre.
Azoknak, akik az adott képzésen értesítés és lemondás nélkül nem jelentek meg, a jövőben nem tudunk helyet biztosítani képzéseinken. Erről külön értesítést nem küldünk.
9. RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Az Almásy Mozgásakadémia képzéseink kizárólag államilag elismert végzettséggel rendelkező sport- és/vagy egészségügyi szakemberek, testnevelők vehetnek részt. Államilag elismert képesítés a szakmailag releváns (mozgásprogram vezetésére jogosító) felsőfokú vagy OKJ-s végzettség. Ennek meglétéről az iskolánkhoz történő első jelentkezéskor a bizonyítvány másolatának megküldésével győződünk meg. A bizonyítvány másolatának megküldését az oktatásszervező a jelentkezést követően e-mailben kéri. Érvényes vagy nem releváns bizonyítvány hiányában a jelentkező nem vehet részt képzéseinken.
Az Almásy Mozgásakadémia vezetője fenntartja a jogot, hogy a bemutatott, végzettséget igazoló dokumentum alapján önállóan mérlegeljen a jelentkező fogadásáról.
A képzésen kizárólag az vehet részt, aki a képzés első napján a teljes fizetési kötelezettségének eleget tett.
A képzésekről maximum a teljes képzési idő 10%-ának megfelelő hiányzás megengedett. Ezen felüli hiányzás esetén a hallgató vizsgára nem bocsátható és oklevélre sem jogosult. Egy következő képzésen a kiesett idő pótolható külön térítés ellenében, melynek díjáról a hiányzás mértékének és a képzés teljes díjának függvényében, egyedi mérlegelés alapján dönt az iskola, melyről a jelentkezőt tájékoztatja.
A képzéseken és a képzések gyakorlati foglalkozásain minden jelentkező saját felelősségére vesz részt.
10. HELYSZÍN, IDŐTARTAM
A képzések helyszínei és napi időrendjei tájékoztató jelleggel a honlapon, az adott képzés ismertetőjénél fel vannak tüntetve. A végleges helyszínről és időbeosztásról azonban a képzés megkezdése előtti 10 munkanapon belül kiküldött tájékoztató levélben értesítjük a hallgatókat.
11. VIZSGAFELTÉTELEK
Amennyiben a képzés vizsgával zárul, az azon való részvétel díja a képzés díjában benne foglaltatik.
Ez azonban csak a képzést követően meghirdetett vizsgaidőpont(ok)ra vonatkozik. A vizsgaidőpont lemondása vagy sikertelen vizsga ismétlése esetén későbbi vizsgázásra 2000 Ft pótdíj fizetése ellenében van lehetőség, melyet a vizsga napján kell készpénzben rendezni.
12. OKLEVÉL
Képzéseinkről minden esetben oklevelet állítunk ki a Jelentkezési lapon megadott névre.
Amennyiben a képzés vizsgával zárul, oklevelet kizárólag a sikeres vizsgát tett hallgatók kapnak.
Az oklevél 1 példányának díja a képzés díjában benne foglaltatik. Minden további másolat, fordítás díja: 500 Ft/oklevél. Fordítást kizárólag angol nyelven állítunk ki.
Másolat vagy fordítás bármikor igényelhető.
13. ISMÉTLÉS
Hallgatóink ismétlés céllal részt vehetnek olyan képzésen, melyen egyszer már részt vettek (vizsgától függetlenül). Ennek részvételi díja az aktuális képzési díj 50%-a.
Amennyiben a képzés teltházas (maximális létszámú), az oktató mérlegelésén múlik, hogy fogad-e ismétlőt és milyen feltételekkel.
14. FÉNYKÉPEK, FELVÉTELEK KÉSZÍTÉSE
Képzéseinken az ott folyó munkáról képeket, felvételeket készítünk. A jelentkezéssel minden hallgató egyúttal hozzájárul ezen felvételek készítéséhez és promóciós céllal történő felhasználásához.
A hallgatók csak az oktató engedélyével és az általa meghatározott módon készíthetnek felvételeket a képzéseken, és azokat nyilvánosan nem használhatják fel, csak kizárólag egymás között, zárt-titkos csoportokban vagy nem listázott formában tehetik fel az internetre.
15. KAPCSOLATTARTÁS
A képzésekkel kapcsolatosan kizárólag e-mailben történő kommunikációt fogadunk el az adatoknál megadott e-mail címen.
16. SZELLEMI TULAJDONJOGOK
A honlapon és a képzési jegyzetekben található tartalmak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, képet, szöveget, videót) szerzői jogvédelem alatt állnak, melynek jogosultjai a szervezők. A honlapon és a képzései jegyzetekben található bármely szerzői jog alá tartozó tartalmak bármilyen, különösen kereskedelmi céllal történő sokszorosításához, terjesztéséhez, felhasználáshoz, megváltoztatásához a szervezők előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása szükséges. A honlapon és képzési anyagokban található minden védjegy védjegyjogi oltalom alatt áll.
17. PANASZÜGYINTÉZÉS
A jelentkező a szervezők szolgáltatásával, tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a fent megadott panaszkezelési elérhetőségein terjesztheti elő: oktatas@mozgasakademia.hu
A szóbeli panaszt a szervezők azonnal kivizsgálják és szükség szerint orvosolják, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a jelentkező a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a szervezők a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjukról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesznek fel, és annak egy másolati példányát
– személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a jelentkezőnek átadják,
– telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a jelentkezőnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldik, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a szervezők kötelezően egyedi azonosítószámmal látják el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a szervezők a jelentkezővel kötelesek közölni. A szervezők az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül kötelesek megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a jelentkezőhöz eljusson. Ha a panaszt a jelentkező elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szervezők kötelesek öt évig megőrizni.
18. EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben a szervezők és a jelentkező között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a szervezővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a jelentkező számára:
– Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál (http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579)
Amennyiben jelentkező fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
– Békéltető testület:
A szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a jelentkező eljárást kezdeményezhet a szervező székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél (http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek).
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
– Bírósági eljárás:
Jelentkező jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.